Grey's Anatomy These Arms Of Mine
S7, A6: Een documentaireteam bezoekt het ziekenhuis zes maanden na de schietpartij om vast te leggen hoe de artsen en patiënten zijn hersteld. Meredith helpt Cristina om er dapper uit te zien voor de camera.