This is Going to be Really Hot Tea
S5 A3: Deze week is Kim jarig, maar voordat ze dit kan vieren, moet ze eerst optreden als jurylid. Kris en Kendall brengen tijd door met hun nieuwe bestie, de Golden Bachelor, die Kris troost terwijl ze zich druk maakt over een nieuw kwaaltje. Khloé vertelt over haar liefdesleven en Tristan.