Thom Self: Onderhoudstechneut / Duiker
S1, A2: Thom Self maakt deel uit van de verborgen magie achter de betoverende parken van Disney. Hij brengt het grootste deel van zijn tijd onder water door en baant zich een weg door de waterattracties van het Disneyland Resort tijdens de nachtdienst. Hij onderhoudt deze attracties zodat alles in topvorm is voor de gasten van de volgende dag, van de Jungle Cruise tot de Finding Nemo Submarine Voyage.