Making Their Mark Thuiswaarheid
S1, A2: Terwijl spelers en coaches worstelen met de nieuwe regels in het seizoen, ondersteunt de AFL de Black Lives Matter-beweging. Bij de aanvang van de wedstrijden schieten sommige teams onverwacht naar voren terwijl oude krachtpatsers moeite hebben om zich aan te passen.