S3, A13: Ted is nog steeds vurig op zoek naar zijn aanstaande en probeert zijn knappe dermatoloog Stella te veroveren. Als Stella zijn verzoeken keer op keer afslaat, wordt haar receptionist Abby tot over haar oren verliefd op Ted.