The Proud Family Tijgerfluisteraar
S1, A4: Het is neem-je-dochter-mee-naar-het-werk-dag en Penny vindt dat een dag met eender welke andere mama veel interessanter is dan haar eigen mama. Vastbesloten opnieuw een band te krijgen met haar dochter, sleept Trudy Penny mee naar haar veeartsenkliniek. Ze geneest er een circustijger wiens gedachten ze horen. Als de tijger uit het circus ontsnapt om naar huis te kunnen, gaat Penny naar de persoon waarvan ze weet waar ze op kan rekenen om de tijger naar zijn thuis in India te helpen. Ondertussen lepelen Oscar, zijn broer Bobby en Felix een ijsje op de Wizard Kelly All-star wedstrijd.