Fear the Walking Dead Till Death
S7, A5: Met een code als richtlijn zijn Dwight en Sherry integere bandieten geworden die bekendstaan als de Dark Horses. Als Strand ze ronselt voor een reddingsmissie, beginnen ze aan hun code en hun toekomst te twijfelen.