Raising Hope Toy Story
S1, A11: Toen Jimmy nog jong was, kocht Burt het gaafste speelgoed van het seizoen om het door te verkopen, waardoor Jimmy teleurgesteld en zonder speelgoed achterbleef. Dit jaar laat Burt Jimmy meedoen, maar Jimmy laat hem beloven om een stuk speelgoed voor Hope te bewaren. Virginia meldt de familie aan om mee te doen met de levende kerststal van de kerk om respect te krijgen van de kerkleden.