Train In Vain
S4 A6: Carina en DeLuca achtervolgen Opal, de vrouw die verdacht wordt van sekshandel. Maya laat Andy de leiding nemen over de jaarlijkse inspectie. Dean en Vic worstelen met de gevolgen van Deans traumatische arrestatie.