Transplant
S1, A4: Blanche's zus Virginia komt op bezoek in Miami. Blanche is ervan overtuigd dat ze iets wil. Als ze later uit eten zijn, komt ze erachter wat dat is: Blanche's nier. Rose en Dorothy passen op een baby.