Treehouse of Horror XIV
S15 A1: In de 14de aflevering van deze jaarlijkse serie wordt Homer de Dood en wordt hij bevolen om Marge te doden. Professor Frinks vader wordt een zombie bij de Nobelprijs ceremonie. Bart en Milhouse komen erachter hoe het is om alles in het heelal te stoppen, behalve zichzelf.