The Simpsons Treehouse of Horror XXVI
S27, A5: In de jaarlijkse schrikwekkende Halloween-aflevering, weet Sideshow Bob eindelijk Bart te doden, om hem vervolgens te reanimeren. Homer wordt wakker met geheugenverlies. En Lisa, Bart en Milhouse krijgen superkrachten van straling.