Covert Affairs Trompe Le Monde
S4, A16: Annie en Auggie werken samen om Henry voor het gerecht te krijgen. Calder keer terug in de V.S. met een overwinning voor de CIA, maar Joan is waarschijnlijk nog de enige die hem steunt.