Tropic Like It's Hot
S1 A1: Amber's vakantieliefde/verloofde veroorzaakt haar financiële stress. Aryanna ging op vakantie in het paradijs, maar kwam thuis met een levenslange verbintenis. Mark wil na vele jaren een bijzondere romance nieuw leven inblazen.