S1 A3: Verzet je zinnen op een trip naar het paradijs, door een toegangspoort tot 's werelds prachtigste tropische landschappen. Kom tot rust op een zweefvlucht over diepblauwe wateren en onder rustige golven. Luister naar Caribische muziek terwijl de golven zachtjes aan land komen. Duik vervolgens onder water en zwem mee met een stel dolfijnen, een zeeschildpad en een school fonkelende vissen rond een koraalrif.