Bosch Tunnelvisie
S5, A5: Bosch blijft jacht maken op de apotheekmoordenaars. Edgar confronteert mogelijke verdachten in de moord op Gary Wise. Om de boel op stang te jagen, brengt Bosch een verrassingsbezoek aan een oude vijand. Commissaris Irving overweegt burgemeester te worden.