Karsu's Turkse Keuken Turkse herdersalade met gekruide gamba's
S1, A3: Deze herderssalade is een van Karsu's favoriete jeugdherinneringen. Haar vader maakte hem altijd met kruiden uit zijn eigen tuin en daarom zorgt hij voor de finishing touch.