Tweede Kans
S6 A2: Deacon heeft ‘n date. Juliette stort zich op ‘n zelfhulpgroepje. Will en Gunnar vragen Avery om mee op te treden. Scarlett wordt herinnerd aan haar invloed op fans. Daphne stelt zich open voor Jake.