Uitgebroken
S3 A6: J doet zijn best voor zijn relatie met Nicky, terwijl Smurf druk op hem uitvoert om de losse eindjes van de moord op Javi weg te werken. Wanneer buitenstaanders zich in hun gebied begeven, haalt Craig de jongens bij elkaar om de reputatie van de Cody's in de stad hoog te houden . Billy brengt Deran op een idee voor een klus.