Uitgeteld
S5 A5: Amos en Clarissa zitten vast in een ingestort gebouw. Naomi wordt geconfronteerd met haar oude familie. Holden stelt een nieuwe crew samen op de Roci. Alex en Bobbie ontdekken iets gevaarlijks in de Belt.