Un Monsieur Triste En Costume
S1 A5: Johns inspanningen om bewijsmateriaal terug te krijgen, brengen hem gevaarlijk dicht bij Agathe. Tom komt in Luxemburg aan om John te ondersteunen, maar maakt het alleen maar moeilijker.