Carnival Row Unaccompanied Fae
S1, A6: De stukjes van de puzzel komen samen voor Philo. Vignette vindt een thuis op een onverwachte plek. Jonah ontmoet stiekem iemand met wie hij niet mag omgaan. Imogen en Agreus laten zich in het openbaar zien.