Hot in Cleveland Unseparated at Birthdates
S2, A13: De vrouwen zetten elkaar op blinde dates voor hun "nep" verjaardagen. Hun plannen zijn averechts als Victoria uitgaat met een aardige vent (Richard Burgi), maar ontdekt dat hij een samengevoegde tweelingbroer (Patrick Fabian) heeft. Melanie gaat uit met een man die lijkt op Jezus (Vincent Ventresca) en zo nerveus wordt dat ze heilige grappen maakt. Joy date een man (Frank Caliendo).