Vader-dochterdag
S2 A5: Het is Vader-dochterdag! Bianca en haar vader hebben grote plannen voor hun speciale dag, maar alles loopt een beetje anders dan gepland. Bianca leert dat ze ook zonder wensmagie een magische dag kan beleven met haar vader.