Vakantievrienden / De laatste dag van kamp
S1 A13: Het zomerkamp loopt ten einde. Sally moet afscheid nemen van haar nieuwe vriendin Naomi. Snoopy en de Pupvinders proberen het laatste insigne te verdienen.