S3 A18: Wanneer Brian auditie doet voor een rol bij het plaatselijke theater, wordt Stewie ontdekt en komt hij terecht op de Quahog School voor Beeldende Kunsten. Ondertussen redt Peter een man uit de zee en hij komt erachter dat die man nudist is.