S4, A21: Vanessa speelt koppelaar voor Eve en matcht haar met een van haar studenten, zonder te beseffen dat Eve misschien al wel iemand anders heeft. Intussen vermoeden Mike en Chuck dat Eve in het geheim een relatie heeft met Chucks zoon Brandon.