Vanishing Points
S1, A3: William Kentridge onderzoekt hoe het geheugen verbonden is met plaats. Op twee grote vellen tekent de kunstenaar een fictief koloniaal landschap, zoals hij zich herinnert dat het in de eetkamer van zijn kindertijd hing. Ondertussen tekent zijn dubbelganger wat hij zich herinnert van Johannesburg.