S2, A7: De relatie tussen John en Jessica wordt een stuk gecompliceerder nadat ze verrassend nieuws heeft gebracht. Bradford en West krijgen een community policing project toegewezen om de Watts Rams te helpen als vrijwillige coaches in hun herfstkliniek.