Nog vier shots alstublieft! Ver weg van Ludhiana.
S1, A3: Umang krijgt een nieuwe personal-trainingsklant die haar monddood maakt. Miss VeeVee verschijnt om Anjana zich beter te laten voelen. Damini wordt getrolld en krijgt te maken met een nieuwe collega. Jeh komt haar te hulp. Sneha neemt een drastische stap om Siddhi in vorm te krijgen. Siddhi maakt een nieuwe bestie, maar zijn idee van open en vrij zijn is niet hetzelfde als dat van Siddhi.