Culprits Verandering van gebruik
S1, A1: Gezinsman Joe Petrus leeft de Amerikaanse droom met zijn verloofde en stiefkinderen. Zijn familie weet niet dat Joe drie jaar geleden betrokken was bij een mysterieuze misdaad die werd beraamd door de beruchte Britse crimineel, Dianne Harewood. Nu staat Joe's gevaarlijk verleden op het punt hem in te halen.