S1, A4: Iris is in Stockholm om een ​​man te identificeren waarvan zij vermoeden dat hij Christian heeft neergeschoten, wanneer het in Ystad gevonden lichaam eindelijk wordt geïdentificeerd en het niet Benjamin blijkt te zijn.