Verbrand eten
Een jonge, autistische chirurg (Freddie Highmore) die van Wyoming naar Californië verhuist om zijn medische opleiding af te ronden, vertrouwt op zijn uitstekende vaardigheden om het scepticisme van zijn collega's te overwinnen.