S7, A15: Kara besluit om Clark te leren vliegen om zijn kansen tegen Brainiac te vergroten, maar Brainiac blijkt de overhand te hebben tegen de superhelden. En een aantal van Clarks dierbaren komen in de vuurlinie terecht.