S1, A7: Wanneer Hope verkouden wordt, raakt Virginia in paniek omdat de familie geen zorgverzekering heeft, dus sluit ze Maw Maw op in haar slaapkamer zodat ze niet ziek kan worden. Maar wanneer Jimmy beseft dat hij het zich niet kan veroorloven om met Hope naar een dokter te gaan zonder verzekering, bedenkt hij een manier om een tweede baan te krijgen bij de supermarkt waar Sabrina werkt.