S1, A5: ISI-agent Sameer stuurt de aanslagpleger van Kala Ghoda naar Kasjmir om Missie Zulfiqar uit te voeren. Srikant wordt 'gestraft' en naar Kasjmir gestuurd, maar als zijn baas, Kulkarni vertelt dat het gepland was, begint Srikant Zulfiqar te onderzoeken.