Life in Pieces Video Piercing Model Kater
S3, A21: Jen en Greg ontdekken verrassend nieuws. Sophia wil een tweede piercing in haar oor, tot ongenoegen van Heather en Tim. Colleen en Matt sturen een videobericht om iedereen te bedanken voor hun huwelijksgeschenken, wat de familie irriteert. John neemt een modellenbaan, maar is geschokt als zijn foto wordt gebruikt om een product voor ouderen te promoten.