Body of Proof Viraal gaan
S2, A18: Wanneer tientallen mensen overlijden aan vergelijkbare symptomen, krijgt het team te maken met de uitbraak van een onbekend virus. Niemand is veilig, ook Megan en haar team niet. Een ambtenaar van de gezondheidsdienst, Charlie Stafford (Luke Perry), neemt de leiding van het onderzoek over om te achterhalen wie of wat verantwoordelijk is voor de uitbraak.