De Smaak van Nederland Vis, Vlees, Vegan
S1, A6: In deze aflevering draait alles om vlees, vis en vegan. Janny rijdt samen met Nhaan door de drive-in van Loetje voor een biefstuk. Janny houdt een test met echte vleeseters. Wat vinden zij van vegetarische gehaktballetjes, filet American en speklapjes? Samen met Bart van Olphen bezoekt Janny een visafslag. De garnalenvissers arriveren en Bart bereidt een maaltijd met garnalen van hun verse vangst. Janny bezoekt het vegan lab van Eke Marien, waar ze vegan kaas ontwikkelen en demonstreren hoe je patisserie maakt zonder ei en boter.