Viking Skool Vraag en aanbod
S1, A1: Arni's plaats op de Viking Skool komt in gevaar nadat Mr Hammerson de angstaanjagende 'proeven van waardigheid' aankondigt. Hij gebruikt zijn artistieke vaardigheden om een boodschap te schrijven die Hammerson eropuit stuurt om zijn geboortedorp te verdedigen tegen een denkbeeldige aanval. Arni's pogingen om Hammerson uit de weg te ruimen, werken echter averechts wanneer meesteres Eira een vervangster inschakelt, de zacht pratende maar uiterst meedogenloze Miss Sinew. Onze helden gaan wanhopig op zoek om Hammerson terug te krijgen, voordat de nog zwaardere testen van Sinew ervoor zorgen dat iedereen faalt.