S6, A1: Carrie en Franny wonen in Brooklyn, waar Carrie werkt als advocaat voor Amerikaanse moslims. Dar en Saul lichten de aankomende president Keane in. Quinn heeft het moeilijk met zijn nieuwe omstandigheden.