Waarom probeer je geen krachttraining?
S1, A1: Hibiki Sakura, een middelbare scholiere en voedselliefhebster, sluit zich aan bij Silverman Gym. De hordes gespierde mannen in de sportschool zijn intimiderend, maar Hibiki probeert krachttraining nadat ze de knappe trainer Machio Naruzo heeft ontmoet.