Walk the Swine
Miss Piggy en Reese Witherspoon hebben een felle rivaliteit, maar als ze vrijwilligerswerk doen voor Habitat for Humanity, loopt hun ruzie op geheel nieuwe wijze uit de hand. Fozzie en z'n vriendin hebben wat problemen.