Wanhopig/Gerechtigheid
S1, A5: Als haar beschamende video’s openbaar worden, wordt SHE woedend op haar pr-team. Adaeze ontsnapt aan de controle van Livinus, maar ze wordt verraden door haar vriendin. Ondertussen brokkelt SHE’s wereld af door een reeks negatieve openbaringen. SHE wil koste wat het kost haar geheim beschermen. Er ligt een dramatische confrontatie op de loer.