S1 A5: Nadat Sam en Phil erin hebben toegestemd om voor de gezochte en gewonde Marat te zorgen, keren ze terug naar Phils huis waar moeder Linda verrassend vindingrijk blijkt te zijn. Onze helden brengen het gevaarlijke complot onbedoeld tot aan hun voordeur, en uiteindelijk tot in de kantoren van de gemeenteraad, terwijl spionnen elke beweging van onze helden volgen.