WAT ETEN WE?
S1, A6: Alles komt tot een climax voor Orica-Scott, Hannah en haar team. Om zich voor te bereiden op het traditionele laatste diner, gaat Hannah op zoek naar verse tonijn. Ondertussen zweept Matt White het team op voor de laatste strijd. Het is nu alles of niets.