S1, A5: Silvio Santos keert terug naar Brazilië en is woedend als hij ontdekt welke beslissingen SBT tijdens zijn afwezigheid heeft genomen. In 1971, tijdens de opname van het programma, vermoedt Silvio dat hij ontslagen zal worden bij Rede Globo en schetst plannen om in de lucht te blijven, hetzij via het onlangs overgenomen TV Record, hetzij via een nieuw partnerschap met Roberto Marinho. Thuis gaat het niet goed met zijn vrouw Cidinha.