We halen Owen
S2 A1: In de openingsaflevering van het seizoen gaan Nick en Eddie naar New York in een poging om Owen terug te brengen naar zijn vervreemde vrouw en familie in Knightsridge, en Hannah komt tot inkeer over haar ware gevoelens voor Nick.