Paper Girls Weird Al is dood
S1, A2: Erin overtuigt haar oudere zelf om te proberen haar en de meiden te helpen om een weg terug naar 1988 te vinden, terwijl ze worden gestalkt door Prioress, een van de kwaadaardige Old Watch-soldaten die vastbesloten zijn om hun geschiedenis en bestaan te wissen.