Welcome to Essex
S1 A1: Eerstejaars kamergenoten Kimberley, Bela, Leighton en Whitney gaan om met relaties, buitenschoolse activiteiten en cultuurschok terwijl ze wennen aan het studentenleven. Later gaan ze naar een exclusief feest om wat stoom af te blazen.